Педагогічний портрет вчителя хімії 

Зінченко Неллі Василівни

 Моя педагогічна ідея це використання технологій розвитку критичного мислення, як одного із факторів пізнавальної діяльності учнів у процесі вивчення хімії в середній школі.

У своїй практиці застосовую такі інноваційні освітні практики як, технології групової навчальної діяльності, інформаційні технології навчання, технології роботи з науковими текстами, наочні методи й прийоми організації інформації, методи постановки запитань.

Впроваджуючи технологію розвитку критичного мислення в навчальний процес, намагаюся змінити роль вчителя, для впровадження партнерських засад навчального процесу замість примусових.

Прагну розібратися, як допомогти учням стати активним «мислителями» замість пасивних слухачів

У вільний час мені подобається  займатися ручною працею: в’язати, шити, виготовляти сувеніри та подарунки близьким та родичам

Переглянути блог Зінченко Н.В.

 Педагогічний портрет вчителя 2-А класу 

Савкової Юлії Вікторівни

       Моя педагогічна ідея полягає у розвитку критичного мислення учнів початкових класів. Впровадження НУШ передбачає розвиток критичного мислення сучасних здобувачів освіти, здатних не тільки засвоювати знання, але і творчо – креативно їх застосовувати.

    Тому цей аспект є основним у моїй педагогічній діяльності.

У своїй роботі вважаю найбільш ефективними і результативними такі форми роботи :

1) Колективні: «Мозкова атака», «Гронування», «Титанік».

2) Групові: «Джигсоу», «Проблемні ситуації», використання 6 типів запитань, «Сенкан», «Кола Вена».

3) Робота в парах : «Навчальні пари», «Читання з передбаченням», «Читання з позначками».

Впроваджуючи завдання НУШ, докорінно змінила навчальний процес. Впершу чергу створено нове освітнє середовище, в якому все доступно для дітей. Учні мають осередок для відпочинку, гри, спілкування, усамітнення. Дидактичний матеріал є доступним у використані. Мобільність парт дозволяє учням змінювати їх розташування на уроці.

       Змінилася і структура навчального дня школярів. Починається день з ранкової зустрічі, а закінчується – підведенням підсумків. Форми проведення уроків урізноманітнилися. Змінюються і стосунки з дітьми: вони стають більш відкритішими.  

       Все це є стрижнем комплексної роботи для розвитку критичного мислення.

  Від участі у конкурсі хочу отримати емоційного перезавантаження. Дізнатися про нові нестандартні, креативні підходи до запровадження НУШ. Поштовху до нових творчих злетів, ідей. А також, налагодження дружніх стосунків з учасниками для подальшої творчої роботи.

   Для роботи хотіла б навчитися працювати з QR кодом: створювати і кодувати завдання.

  Захоплююсь фітнесом з елементами стрейчингу. А ще – волейболом! 

 

 

 

 Савкова Юлія Вікторівна

(вчитель початкової класів)

Спеціаліст І категорії

Педстаж – 15 років

Педагогічне кредо: "Життя – це книга, і той, хто не вчиться, бачить лише одну сторінку."

Проблема над якою працює вчитель: "Реалізації розвитку критичного мислення сучасних здобувачів освіти, здатних не тільки засвоювати знання, але і творчо – креативно їх застосовувати.

 

 Зінченко Нелля Василівна 

(вчитель хімії) 

 

  • Спеціаліст І категорії
  • Педстаж – 22 роки
  • Педагогічне кредо: "Успіху досягає той, хто його прагне".
  • Проблема над якою працює вчитель: "Використання технологій розвитку критичного мислення, як одного із факторів пізнавальної діяльності учнів у процесі вивчення хімії в середній школі." 

 Переглянути сторінку вчителя.