Лисичанська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №14 відкрилася 1 вересня 1990 року. Вона є новітньою школою нашого міста.
      В даний час в школі 764 учня, які навчаються російською і українською мовами. Старшокласники набувають поглиблені знання з математики. Діти мають можливість розвивати свої здібності в різноманітних гуртках, секціях.
Учням школи свої знання і досвід передають 58 вчителів.
Інновації
З 1991 року школа працює за системою спарених уроків. Протягом навчального дня школярі вивчають не більше 4-х предметів. У них всього 3-4 книги в портфелі, а вдома готуються тільки до 3-м уроків. 

  • З 01.01.2009 р школі надано статус експериментального навчального закладу регіонального рівня «Спортивний майданчик». Починаючи з 5-го класу, на уроках фізичної культури хлопчики займаються окремо від дівчаток, це дає можливість розвивати дітей, враховуючи фізіологію підлог.

  • Учні молодших класів мають можливість вивчати курс логіки, займатися хореографією.


  • Впроваджені здоров'я зберігають технології навчально-виховного процесу (куточки відпочинку, динамічні перерви, фізкультхвилинки).

  • З 01.09. 2013 року в школі з'явилося інклюзивне навчання.

Інклюзивне навчання - це процес розвитку загальної освіти, який має на увазі доступність освіти для всіх, в плані пристосування до різних потреб усіх дітей, що забезпечує доступ до освіти для дітей з особливими потребами.
 Діти мають можливість:
-Здобути освіту в школі за місцем проживання
-Перейняти адекватні зразки для наслідування
-Розвивати і тренувати базові навички, наприклад, комунікативні
-Зав'язати дружні та інші суспільні відносини з однолітками
Можливість доступу до основної програми навчання
   Дефектолог проводить заняття з формування елементарних математичних понять, ознайомлення з навколишнім світом, мови, грі, конструюванню.
   Психолог розвиває дрібну моторику і вміння копіювати за зразком. Формує вміння спостерігати, порівнювати, виділяти істотні ознаки предметів і явищ і відображати їх у мовленні. Розвиває психічні процеси - пам'ять, мислення, уяву, сприйняття.
   Логопед розвиває розуміння мови, активізує мовну діяльність і розвиває лексико-граматичні засоби мови, розвиває самостійну фразову мову і удосконалює її. Розвиває произносительную сторону мови. Готує до оволодіння елементарними навичками письма і читання.
   Займається розвитком фонематических процесів і і навчає дітей звуко-буквеному аналізу і синтезу, збагачує словниковий запас, попереджає виникнення порушень писемного мовлення, розвиває діалогічну і зв'язну мову.

 

Переваги інклюзії:
-В учнів є можливість активного і постійного участі у всіх заходах загальноосвітнього процесу
-Адаптація як можна менш нав'язлива і не сприяє виробленню стереотипів
-Заходи спрямовані на включення учня, але досить для нього складні
-Індивідуальна допомога не відокремлює і не ізолює учня
-З'являються можливості для узагальнення передачі навичок
Педагоги загального і спеціального викладання ділять обов'язки в плануванні, проведенні та оцінці уроків
Існують процедури оцінки ефективності

 

 

 

 

 

 Школа розташована в місті Лисичанську
     по вулиці Гарібальді, 13.
    Телефон: (06451) 7-32-16
    e-mail: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.