Педагогічний портрет вчителя 2-А класу 

Савкової Юлії Вікторівни

       Моя педагогічна ідея полягає у розвитку критичного мислення учнів початкових класів. Впровадження НУШ передбачає розвиток критичного мислення сучасних здобувачів освіти, здатних не тільки засвоювати знання, але і творчо – креативно їх застосовувати.

    Тому цей аспект є основним у моїй педагогічній діяльності.

У своїй роботі вважаю найбільш ефективними і результативними такі форми роботи :

1) Колективні: «Мозкова атака», «Гронування», «Титанік».

2) Групові: «Джигсоу», «Проблемні ситуації», використання 6 типів запитань, «Сенкан», «Кола Вена».

3) Робота в парах : «Навчальні пари», «Читання з передбаченням», «Читання з позначками».

Впроваджуючи завдання НУШ, докорінно змінила навчальний процес. Впершу чергу створено нове освітнє середовище, в якому все доступно для дітей. Учні мають осередок для відпочинку, гри, спілкування, усамітнення. Дидактичний матеріал є доступним у використані. Мобільність парт дозволяє учням змінювати їх розташування на уроці.

       Змінилася і структура навчального дня школярів. Починається день з ранкової зустрічі, а закінчується – підведенням підсумків. Форми проведення уроків урізноманітнилися. Змінюються і стосунки з дітьми: вони стають більш відкритішими.  

       Все це є стрижнем комплексної роботи для розвитку критичного мислення.

  Від участі у конкурсі хочу отримати емоційного перезавантаження. Дізнатися про нові нестандартні, креативні підходи до запровадження НУШ. Поштовху до нових творчих злетів, ідей. А також, налагодження дружніх стосунків з учасниками для подальшої творчої роботи.

   Для роботи хотіла б навчитися працювати з QR кодом: створювати і кодувати завдання.

  Захоплююсь фітнесом з елементами стрейчингу. А ще – волейболом!