Педагогічний портрет вчителя хімії 

Зінченко Нелі Василівни

 Моя педагогічна ідея це використання технологій розвитку критичного мислення, як одного із факторів пізнавальної діяльності учнів у процесі вивчення хімії в середній школі.

У своїй практиці застосовую такі інноваційні освітні практики як, технології групової навчальної діяльності, інформаційні технології навчання, технології роботи з науковими текстами, наочні методи й прийоми організації інформації, методи постановки запитань.

Впроваджуючи технологію розвитку критичного мислення в навчальний процес, намагаюся змінити роль вчителя, для впровадження партнерських засад навчального процесу замість примусових.

Прагну розібратися, як допомогти учням стати активним «мислителями» замість пасивних слухачів

У вільний час мені подобається  займатися ручною працею: в’язати, шити, виготовляти сувеніри та подарунки близьким та родичам